سیب دانلود

از دانلود لذت ببرید.

با سلام ... ورود شمارا به وب سایت سیب دانلود .خوش آمد میگوییم .در سیب دانلود عضو شوید و از امکانات مختلف استفاده کنید. همراه با سیب دانلود از دنیای مجازی لذت ببرید

نرم افزار جامع ستاره شناسی استلاریوم - Stellarium 0.12

ارسال شده در تاریخ دوشنبه، 13 آبان ماه، 1392
موضوع : آموزش : نرم افزار های آموزشی

دانلود نرم افزار جامع ستاره شناسی استلاریوم

 

Stellarium 0.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر به ستاره شناسی و نجوم علاقمند هستید میتوانید بدون نیاز به تلسکوپ های گران قیمت و تنها با کمک نرم افزار Stellarium به مشاهده آسمان، ستارگان و سیارات بپردازید.

 

 

 

نرم افزار استلاریوم یک برنامه جامع و کامل برای ستاره شناسی است. این نرم افزار میتواند نقاط مختلف آسمان را با وضوح بالا و به صورت سه بعدی نمایش دهد. کافیست مختصات نقطه مورد نظر را مشخص کنید تا این نرم افزار همچون یک تلسکوپ واقعی تصویر آن نقطه را به شما نشان دهد.

 

 

 

اما نرم افزار Stellarium فقط برای مشاهده آسمان نیست. نقطه قوت این برنامه، امکانات فراوان نرم افزاری آن است. مکان دقیق اجرام آسمانی توسط این نرم افزار قابل ردیابی هستند. (شامل ستارگان، سیارات و مدارهای آنها، منظومه ها، سنگ های آسمانی و ...)



 دانلود نرم افزار

[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:,

] [ 15:40 ] [ سامانی پور ]

[ ]

نرم افزار اطلس جامع بدن انسان - The Ultimate Human Body 3

ارسال شده در تاریخ شنبه، 18 آبان ماه، 1392
موضوع : آموزش : نرم افزار های آموزشی

دانلود نرم افزار اطلس جامع بدن انسان

 

The Ultimate Human Body 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدن انسان مملو از رمز و راز است. از هزاران سال پیش اجداد ما تلاش میکردند با همان امکانات اولیه ای که در اختیار داشتند جسد مردگان را کالبد شکافی کنند تا به اطلاعات بیشتری در مورد ساختار داخلی بدن انسان دست پیدا کنند.

 

 

 

امروزه با پیشرفت دانش پزشکی و استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته، ما اطلاعات دقیق و واضحی از اعضای داخلی بدن و نحوه کارکرد آنها در اختیار داریم. شناخت دقیق اجزای داخلی بدن، به پزشکان کمک میکند تا روش های بهتری برای درمان بیماری های مختلف پیدا کنند.

 

 

 

در مدرسه و در پایه های مختلف درسی، از کتاب علوم تا کتاب زیست شناسی، ما به طور مقدماتی با اجزای داخلی بدن آشنا شده ایم. در دانشگاه و در رشته های مختلف پزشکی نیز دانشجویان به طور تخصصی با ساختار بدن انسان آشنا میشوند.

 

 

 

نرم افزار The Ultimate Human Body ، یک اطلس جامع و کامل در مورد بدن انسان است. در این نرم افزار با ارائه عکس های دقیق، طرح های سه بعدی، و همچنین انیمیشن های مختلف، ساختار بدن انسان تشریح میشود. از نحوه کار کوچکترین سلولها گرفته تا سیستم عصبی و گوارشی، به صورت دقیق و جذاب در اختیار مخاطب قرار میگیرد.

 

 

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را دانلود کنید.



 دانلود نرم افزار

[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:The Ultimate Human Body,,نسخه,نرم افزار,

] [ 15:38 ] [ سامانی پور ]

[ ]

نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (آیفون) - Viber 3.1 iOS

ارسال شده در تاریخ چهارشنبه، 22 آبان ماه، 1392
موضوع : موبایل : نرم افزار آیفون

دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (آیفون)

 

Viber 3.1 iOS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای iOS منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

 

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل یا تبلت خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

 

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

 

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل یا تبلت شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

 

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

 

 

 

(نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است بر روی موبایل آیفون و تبلت های آیپد قابل نصب است)



 دانلود نرم افزار

[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب: دانلود نرم افزار, تماس,اینترنت,موبایل,

] [ 15:31 ] [ سامانی پور ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه